joi, 8 ianuarie 2009

Caini

Cel mai mult am avut 6 la Breaza, acum nu mai am decat 3, unul e bolnav. Pisicile nu-mi plac, la fel ca si canii de talie foarte mica, imi par mai potrivite pentru stapani - femei.
Ma bate gandul sa iau unul pentru apartamentul din Bucuresti, dar in afara de spatiul mic in care o sa trebuiasca sa ne inghesuim cu unul in plus, ma intristeaza sa-mi imaginez diferenta uriasa intre libertatea pe care o au Mili, Eca si As in gradina la Breaza si griul monoton in care o sa traiasca noul venit.



Il tineam pe As legat intr-o perioada, din cauza ca era destul de rau cu multii musafiri care ajungeau pe la noi. Intr-o buna zi de vara, facea sarmanul animal un scandal monstru cand ma vedea, special ca sa-i dau drumul, nu-i mai placea deloc umbra de la sipica sub care statuse de cateva zile bune. Asa ca, m-am dus si i-am dat drumul... s-a mutat 10 metri mai departe de cotet si s-a culcat linistit.

Niciun comentariu: