joi, 25 martie 2010

Fara preferinte

Am in gand de ceva vreme sa zic o treaba pe blog acilea, dar nu stiu cum sa o spun sa sune cum gandesc. De obicei imi place sa fiu direct... nu beau, nu fumez, ascult numai Michael Bolton si Celine Dion... stai ca nu era asa, hm.
Am hotarat intre timp sa nu mai zic ce era de zis, n-am timp (de expunere).
...sa ma mai iau un pic de cele sfinte?... nu, ma abtin, cu toate ca e o tema pe care vrand-nevrand mi-o asum in timp.
...ma gandeam mai devreme ca tre sa fac o serie de printuri candva, pe care sa le expun pe balustrada strazii de la Talea. Sa se cheme (seria = proiectul - ca sa sune mai academic)"Bucurestiul meu drag" - la fel ca gruparea foto cu acelasi nume din acelasi oras. Consider ca am dreptul, ba mai mult - mi-e necesar sa-mi dau cu parerea despre Bucuresti. Daca nu convine cuiva titlul, o varianta ar fi "Bucurestiul vostru drag"



Nu?
Ai zice ca-s un suparat, dar sunt de toate nu-i problema, vorba lu Lehene: "sunt ok frate, totul e conform planului" razand cand eu l-am intrebat suspect si foarte serios daca e normal la cap.

...au fost, zburau, scame de ingeri adunati de bunica pe trepte in caciula copilariei mele, odata. Inca o cred, se-ntrec cu mine, brazi impuscati de ulii pictati pe piept cu primul pas, in jos gradina cuprinde sunet de soare in iarba, canapea stricata in reflexie de icoana deasupra capului in geam te vedeam, cand fumam codrii.
Ci-c!
Arata-mi si mie poza! Ieri, ca sa mi-o pun maine la birou in cafea si s-o beau cu capul pe masa.

Niciun comentariu: