marți, 6 martie 2012

Nici măcar nu mă întreb

Normal că o dată ce spun că nu ma interesează ceva înseamnă că mă interesează totuși într-atît cît să spun că nu mă interesează. Ceva totuși mă interesează atît de puțin încît să fie aproape ca și cum nu m-ar interesa deloc.
Temele mele actuale de gîndire sunt destul de multe. Ceea ce mă bucură în speranța că mă vor deștepta într-o măsură. Iar ca aspect negativ în multitudinea de gînduri, nu disting ceva clar, în afară poate de o oboseală fizică. Drumul îmi pare neclintit, deciziile chiar și severe mă ajută. Pot spune fără să mint deloc că îmi place să-mi trăiesc viața, chiar dacă aș putea-o trăi mai simplu sau mai bine. Cum pot să elimin alternative?
In poza asta e David seara, înainte să se culce, după ce a făcut cîteva desene.


Și în poza asta e Smaranda, cînd m-a trezit dimineață.


Niciun comentariu: