duminică, 9 noiembrie 2008

Restaurant "La coada"

Care e cea mai lunga coada la care am/ati stat? Dar cea mai deprimanta?


Imi aduc aminte ocazional, cum aratau (la televizor) vitrinele magazinelor vizitate de tovarasu' Nicolae Ceausescu.
Nu cred ca am mai resimtit vreodata asa un belsug, bolnavicios chiar, senzatia de putere uriasa a unui om. Tarabele alea impecabil aranjate, erau ale lui Ceausescu, fara sa le detina la propriu.
El dadea din deget si se darama manastirea Vacaresti, aparea un aprozar in loc, dadea din deget iar, disparea si aprozarul + 7 ha de padure, putea gesticula constructii maiastre in mintile multor arhitecti, precum un dirijor. Am auzit de la unii preoti ca putea sa mearga si pe apa.
Toti, inclusiv eu - un pusti de 6 ani - stateam frumos aranjati pe taraba comunismului.
Banuiesc insa ca, spre deosebire de acum, atunci era mai putin probabil sa gasesti rosii amestecate cu castraveti, carne de porc cu carne de vita... cel putin in fata... blocului

Un comentariu:

Anonim spunea...

trebuie sa te duci intre 20-25 ale lunii pe la institutiile statului:P sa vezi cozi p'acolo haha