miercuri, 5 noiembrie 2008

TESTicul

Imi trebuie un inceput, brusc, sfarsitul unui text publicat intr-o revista care bate contra Vantului prin Cluj:
"Cred ca am ajuns prea tarziu in Vama Veche. Ma bucur ca am ramas cu o fotografie, am facut-o printre doi bisnitari, in timp ce stateam pe varfuri intre cioburi de sticla, ferindu-ma de un Touareg."


Acum, situatia nu e chiar asa dramatica, in sensul ca mai am vreo doua fotografii din Vama, de data asta, facute la distanta de un an (sau doi, n-am idee) de prima. Mult mai relaxa(n)ta atmosfera, cred ca am prins o conjuctura astrala favorabila + un grup de prieteni dragi cu care sa stau. Jumatate din ei se vad in fotografia urmatoare, cealalta jumatate statea in umbra prea adanca pentru slideurile mele si aparatul mahmur.


Un comentariu:

Anonim spunea...

"contra vantului" :))